Pavyzdžiui, jei gerai žinomo universiteto svetainėje yra nuoroda į vieną iš jūsų išteklių, tai panašu į tai, kad „Google“ rekomenduoja vyresnio amžiaus asmuo. Savaime suprantama, kad atgalinės nuorodos kyla iš. Savaime suprantama, kad atgalinės nuorodos iš mažos vertės svetainių -paieškos sistemose. Idealiame pasaulyje visada norėtumėte, kad jus sietų nedidelis skaičius žemos kokybės domenų. Vietoj to, norint įrodyti, kad kuriate labai vertingą turinį lankytojams, jūsų svetainė geriausiai susiejama su atitinkamomis ir autoritetingomis svetainėmis.
Jei jie patenka į jūsų nišą, tuo geriau. Tai puiki siunčiamų nuorodų Telefono numerių biblioteka kūrimo strategija. Domina: Svečių įrašas. Galbūt jus domina: Svečių skelbimas, kas tai yra ir kodėl tai naudinga jūsų skaitmeninei strategijai Galiausiai nuorodos į jūsų svetainėje jau esantį turinį gali padėti jums natūraliai susieti puslapius su „Google“ ir jūsų lankytojams, todėl kiekvienas puslapis yra vertingesnis. Lankytojams bus lengviau naršyti jūsų svetainėje, jei jūsų puslapis yra autoritetingas puslapis ir nukreipia į kitą svetainės puslapį, bet tai ne tik tai.
Pirmojo puslapio leidimai taip pat bus perkelti į tinklalapį, į kurį jis nukreipiamas.Padėkite tobulinti antrąjį puslapįTai padės antrajam puslapiui pagerinti savo reitingą Google ir paieškos sistemose. Socialiniai signalai Kitas vertingas reitingavimo veiksnys yra dalijimasis turiniu socialiniuose tinkluose. „Cognitive SEO“ atliktas milijonų akcijų tyrimas atskleidė tikrą ryšį tarp bendrinimo socialiniuose tinkluose ir paieškos sistemos pozicionavimo. „Google“ visada buvo aišku, kad socialinis bendrinimas nėra tiesioginis reitingavimo veiksnys. Nuorodos iš „Twitter“ ar „Facebook“ negali būti laikomos tokiomis pat kaip nuorodos iš kitų autoritetingų svetainių.
|